Belgische Unie - Union Belge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Belgische Unie - Union Belge

Centrumpartij voor nationale eenheid - parti centriste pour l'union nationale.
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !

Go down 
+7
Diogène
perikles
Free Belgium
Pleimion
kyrios
Cedric Vloemans
Belgica
11 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 1:53 pm

Belgica wrote:
Maar jullie hebben nog de Ijzerwake en de Ijzerbedevaart om jullie imago wat te verbeteren. rabbit Waarom dienen jullie geen aanvraag in bij de UNESCO om die relikwieën te beschermen? De Ijzerwake, de laatste fascistische bijeenkomst in Europa. Het zou toeristen lokken. Wink

De Ijzertoren is als vredesmonument beschermt door de UNESCO
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 1:54 pm

perikles wrote:
Belgica wrote:
Maar jullie hebben nog de Ijzerwake en de Ijzerbedevaart om jullie imago wat te verbeteren. rabbit Waarom dienen jullie geen aanvraag in bij de UNESCO om die relikwieën te beschermen? De Ijzerwake, de laatste fascistische bijeenkomst in Europa. Het zou toeristen lokken. Wink

De Ijzertoren is als vredesmonument beschermt door de UNESCO

En de Nederlandse taal, is die beschermd? Rolling Eyes
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 1:55 pm

Cedric Vloemans wrote:
Ah, ik had geen weet van de snode daden!!! Maar jij weet even goed als ik dat op zo'n evenement met duizenden mensen niemand echt op het gezicht gaat letten van andere mensen. Allicht stoorden ze zich eraan dat ze het beeld niet konden zien met die schermutseling. Dat is nog anders als er iets gebeurd in beschutte kring, met onafhankelijke ooggetuigen

Jij hebt hen wel kunnen identificeren als leden van TAK, en dat staat bij mijn weten niet op hun gezicht. Of denk je dat het leden zijn van TAK.

Quote :
maar ik vrees dat er bij mij niet veel mensen zin hadden mee te werken aan een "onderzoek", noch dat er veel onafhankelijken zouden zijn.

U zei net dat enkele mensen na het incident meteen vroegen waar ze een Belgische vlag konden kopen. Dat lijken me in uw geval toch behoorlijk betrouwbare getuigen, niet?

Quote :
Los daarvan zijn er zo weinig TAKers, dat het niet te moeilijk kan zijn te identificeren Wink

Twee minuten geleden zei u nog exact het tegenovergestelde. Kronkelt u maar rustig verder, dit is eigenlijk best amusant.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 1:56 pm

perikles wrote:
Belgica wrote:
Maar jullie hebben nog de Ijzerwake en de Ijzerbedevaart om jullie imago wat te verbeteren. rabbit Waarom dienen jullie geen aanvraag in bij de UNESCO om die relikwieën te beschermen? De Ijzerwake, de laatste fascistische bijeenkomst in Europa. Het zou toeristen lokken. Wink

De Ijzertoren is als vredesmonument beschermt door de UNESCO

Begrijpelijk, gezien de moffen hun zaken gesloopt hebben, is de ijzertoren, samen met de kampen enzo, de enige herinnering aan de Glorierijke periode van Vlaamse Ontvoogding.

Read this: http://www.cedricvloemans.be/documenten/cedricvloemanseu/bedevaart.pdf
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 1:59 pm

Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Ah, ik had geen weet van de snode daden!!! Maar jij weet even goed als ik dat op zo'n evenement met duizenden mensen niemand echt op het gezicht gaat letten van andere mensen. Allicht stoorden ze zich eraan dat ze het beeld niet konden zien met die schermutseling. Dat is nog anders als er iets gebeurd in beschutte kring, met onafhankelijke ooggetuigen

Jij hebt hen wel kunnen identificeren als leden van TAK, en dat staat bij mijn weten niet op hun gezicht. Of denk je dat het leden zijn van TAK.

Quote :
maar ik vrees dat er bij mij niet veel mensen zin hadden mee te werken aan een "onderzoek", noch dat er veel onafhankelijken zouden zijn.

U zei net dat enkele mensen na het incident meteen vroegen waar ze een Belgische vlag konden kopen. Dat lijken me in uw geval toch behoorlijk betrouwbare getuigen, niet?

Quote :
Los daarvan zijn er zo weinig TAKers, dat het niet te moeilijk kan zijn te identificeren Wink

Twee minuten geleden zei u nog exact het tegenovergestelde. Kronkelt u maar rustig verder, dit is eigenlijk best amusant.

Ze hadden het op hun hemd staan, van die badges. En ik durf denken dat er genetisch wel iets zal terug te vinden zijn ook.
Die ooggetuigen zijn nuttig voor mij, en betrouwbaar voor mij, maar jij sprak van onafhankelijke ooggetuigen, en dat zijn ze niet.
Ik zeg nergens dat er duizenden TAKers stonden, ik zeg dat er duizenden mensen stonden, NIET hetzelfde (en dat kun je nu interpreteren zoals je wil!), en los daarvan was dat een kwinkslag, maar jullie separatistische creaturen weten niet wat humor is.
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:02 pm

Gek de artiesten waren ongeveer dezelfde als Belgavox ...
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:05 pm

Cedric Vloemans wrote:
Die ooggetuigen zijn nuttig voor mij, en betrouwbaar voor mij, maar jij sprak van onafhankelijke ooggetuigen, en dat zijn ze niet.

Betrouwbaar? U doet er niets mee. Geen klacht, niets. Hoe kunnen ze dan nuttig en betrouwbaar zijn? Om achteraf nog iets mee te gaan drinken misschien?

Quote :
Ik zeg nergens dat er duizenden TAKers stonden, ik zeg dat er duizenden mensen stonden, NIET hetzelfde (en dat kun je nu interpreteren zoals je wil!), en los daarvan was dat een kwinkslag, maar jullie separatistische creaturen weten niet wat humor is.

Nee, u zei dat het onbegonnen werk was om die TAK'ers te identificeren en dat mensen in zo'n menigte niet letten op gezichten. Terwijl je nu echt niet zo nauwlettend moet kijken om te zien of iemand bruin of blond haar heeft. Samen zijn dat al twee elementen die de politie met plezier zal noteren wanneer u klacht indient tegen onbekenden. Voor iemand die gisteren nog in elkaar geslagen werd, bent u trouwens verbazend goed gehumeurd.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:06 pm

perikles wrote:
Gek de artiesten waren ongeveer dezelfde als Belgavox ...

Tja, voor sommige zaken leg je meer passie in je werk Smile
Geef toe, uiteindelijk is elf juli maar een achterlijk dagje waarvan niemand weet waarvoor het staat. Het is tevens inhoudsloos.

Trouwens, veel volk was er niet hé, voor een weekenddag, je ziet hoe uw antisociaal ideeengoedje aanslaat bij de mensen.
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:09 pm

Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Die ooggetuigen zijn nuttig voor mij, en betrouwbaar voor mij, maar jij sprak van onafhankelijke ooggetuigen, en dat zijn ze niet.

Betrouwbaar? U doet er niets mee. Geen klacht, niets. Hoe kunnen ze dan nuttig en betrouwbaar zijn? Om achteraf nog iets mee te gaan drinken misschien?

Quote :
Ik zeg nergens dat er duizenden TAKers stonden, ik zeg dat er duizenden mensen stonden, NIET hetzelfde (en dat kun je nu interpreteren zoals je wil!), en los daarvan was dat een kwinkslag, maar jullie separatistische creaturen weten niet wat humor is.

Nee, u zei dat het onbegonnen werk was om die TAK'ers te identificeren en dat mensen in zo'n menigte niet letten op gezichten. Terwijl je nu echt niet zo nauwlettend moet kijken om te zien of iemand bruin of blond haar heeft. Samen zijn dat al twee elementen die de politie met plezier zal noteren wanneer u klacht indient tegen onbekenden. Voor iemand die gisteren nog in elkaar geslagen werd, bent u trouwens verbazend goed gehumeurd.

Ik ben zeker goedgehumeurd. Uw soort heeft zich laten kennen van haar beste zijde: deze van aggresieve leeghoofden. Point made.

Los daarvan, als er enkele mensen op u afkomen, begin jij dan direct mentaal te noteren hoe ze eruit zien? Misschien best beginnen doen trouwens.

In elkaar geslagen? ik zei: "Toen ik dit euvel oploste, werd ik aangevallen door het Taal Aktie Komitee, de stok werd na een klein gevechtje uit mijn handen gerukt en op mijn rug kapot geslagen. De vlag verscheurd..."

Jij kan goed overdrijven, maar ja, dat is dogmatisch bij separatisten hé: "eeuwen onderdrukt, als stieren door de loopgraven gejaagd, collaboratie was niet fout,..."
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:10 pm

Cedric Vloemans wrote:
perikles wrote:
Belgica wrote:
Maar jullie hebben nog de Ijzerwake en de Ijzerbedevaart om jullie imago wat te verbeteren. rabbit Waarom dienen jullie geen aanvraag in bij de UNESCO om die relikwieën te beschermen? De Ijzerwake, de laatste fascistische bijeenkomst in Europa. Het zou toeristen lokken. Wink

De Ijzertoren is als vredesmonument beschermt door de UNESCO

Begrijpelijk, gezien de moffen hun zaken gesloopt hebben, is de ijzertoren, samen met de kampen enzo, de enige herinnering aan de Glorierijke periode van Vlaamse Ontvoogding.

Read this: http://www.cedricvloemans.be/documenten/cedricvloemanseu/bedevaart.pdf

U zakt af op het niveau van een BUB'er,
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:11 pm

Free Belgium wrote:
Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Herinner u de klacht tegen de nazi's met de ijzerwake. Daar zijn zelfs tv-beelden van gemaakt, en toch haalde ze niets uit.

Uitlokking, kent u dat?

Dus een Belgische vlag opsteken staat gelijk aan een aframmeling krijgen, Straffeloos geweld, want uitgelokt Shocked

Van kop tot teen beschilderd in de Belgische driekleur een toegangsticket kopen, de weide betreden en op het podium springen, en dan achteraf de toevallige voorbijganger uithangen? Dat is niet alleen dom, maar ook belachelijk. En dat heet uitlokking, ja. Vergelijk het met een Clubsupporter die plaatsneemt in het Anderlechtvak. Als hij daar rammel krijgt, moet hij ook niet komen janken.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:12 pm

perikles wrote:
Cedric Vloemans wrote:
perikles wrote:
Belgica wrote:
Maar jullie hebben nog de Ijzerwake en de Ijzerbedevaart om jullie imago wat te verbeteren. rabbit Waarom dienen jullie geen aanvraag in bij de UNESCO om die relikwieën te beschermen? De Ijzerwake, de laatste fascistische bijeenkomst in Europa. Het zou toeristen lokken. Wink

De Ijzertoren is als vredesmonument beschermt door de UNESCO

Begrijpelijk, gezien de moffen hun zaken gesloopt hebben, is de ijzertoren, samen met de kampen enzo, de enige herinnering aan de Glorierijke periode van Vlaamse Ontvoogding.

Read this: http://www.cedricvloemans.be/documenten/cedricvloemanseu/bedevaart.pdf

U zakt af op het niveau van een BUB'er,

Misschien, maar jammer genoeg is het wel zo dat deze miskleun van een toren, en het hele bedevaartscomité, een duidelijke verwijzing naar het nazisme is. Lees de tekst maar!!
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:12 pm

Pleimion wrote:
Free Belgium wrote:
Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Herinner u de klacht tegen de nazi's met de ijzerwake. Daar zijn zelfs tv-beelden van gemaakt, en toch haalde ze niets uit.

Uitlokking, kent u dat?

Dus een Belgische vlag opsteken staat gelijk aan een aframmeling krijgen, Straffeloos geweld, want uitgelokt Shocked

Van kop tot teen beschilderd in de Belgische driekleur een toegangsticket kopen, de weide betreden en op het podium springen, en dan achteraf de toevallige voorbijganger uithangen? Dat is niet alleen dom, maar ook belachelijk. En dat heet uitlokking, ja. Vergelijk het met een Clubsupporter die plaatsneemt in het Anderlechtvak. Als hij daar rammel krijgt, moet hij ook niet komen janken.

Dus u keurt geweld in zulke situaties goed?
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:16 pm

Cedric Vloemans wrote:
Ik ben zeker goedgehumeurd. Uw soort heeft zich laten kennen van haar beste zijde: deze van aggresieve leeghoofden. Point made.

Dat was dus gewoon uw bedoeling: een beetje met de driekleur komen zwaaien in de hoop dat iemand 'm afpakt. Provocatie, geen twijfel mogelijk.

Quote :
Los daarvan, als er enkele mensen op u afkomen, begin jij dan direct mentaal te noteren hoe ze eruit zien? Misschien best beginnen doen trouwens.

Natuurlijk, ik neem aan dat een vlag afpakken van iemand die hem vasthoudt wel minstens een paar seconden duurt. Of hadden ze bivakmutsen op?

Quote :
In elkaar geslagen? ik zei: "Toen ik dit euvel oploste, werd ik aangevallen door het Taal Aktie Komitee, de stok werd na een klein gevechtje uit mijn handen gerukt en op mijn rug kapot geslagen. De vlag verscheurd..."

Oké dan, ze hebben u een beetje pijn gedaan. Zo beter? Ga maar naar de verpleegster om een plakkertje.

Quote :
Jij kan goed overdrijven, maar ja, dat is dogmatisch bij separatisten hé: "eeuwen onderdrukt, als stieren door de loopgraven gejaagd, collaboratie was niet fout,..."

Overdrijven? Jij zit hier moord en brand te schreeuwen over een gescheurd vlagje, niet ik.
Back to top Go down
Cedric Vloemans

Cedric Vloemans


Number of posts : 394
Age : 42
Location : BXL
Registration date : 2008-11-30

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:19 pm

[quote="Pleimion"]
Cedric Vloemans wrote:
Ik ben zeker goedgehumeurd. Uw soort heeft zich laten kennen van haar beste zijde: deze van aggresieve leeghoofden. Point made.

Dat was dus gewoon uw bedoeling: een beetje met de driekleur komen zwaaien in de hoop dat iemand 'm afpakt. Provocatie, geen twijfel mogelijk.

Quote :
Los daarvan, als er enkele mensen op u afkomen, begin jij dan direct mentaal te noteren hoe ze eruit zien? Misschien best beginnen doen trouwens.

Natuurlijk, ik neem aan dat een vlag afpakken van iemand die hem vasthoudt wel minstens een paar seconden duurt. Of hadden ze bivakmutsen op?

Quote :
In elkaar geslagen? ik zei: "Toen ik dit euvel oploste, werd ik aangevallen door het Taal Aktie Komitee, de stok werd na een klein gevechtje uit mijn handen gerukt en op mijn rug kapot geslagen. De vlag verscheurd..."

Oké dan, ze hebben u een beetje pijn gedaan. Zo beter? Ga maar naar de verpleegster om een plakkertje.

Quote :
Jij kan goed overdrijven, maar ja, dat is dogmatisch bij separatisten hé: "eeuwen onderdrukt, als stieren door de loopgraven gejaagd, collaboratie was niet fout,..."

Quote :
Overdrijven? Jij zit hier moord en brand te schreeuwen over een gescheurd vlagje, niet ik.

Ik zei gewoon dat het jammer was dat dit gebeurde, en dat er geen BUB stond om de driekleur te verdedigen, de polemiek is niet door mij gestart.

Neen, ze droegen geen bivakmutsen, dat is enkel als ze marokanen in elkaar rammelen op de meir, maar ik probeerde mijn vlag te behouden, die ik persoonlijk gekocht had (waar blijft die wet op zelfverdediging bij ontvreemding van goederen toch...), dus ik had geen tijd om even een tekening op te maken van die jongens. Ze wilden trouwens precies niet poseren ook niet. En veel of weinig pijn, het is het principe dat ik aanklaag. Maar ik heb inderdaad al begrepen dat uw volkje geweld goedkeurt tegen andersdenkenden.


Last edited by Cedric Vloemans on Sun Jul 12, 2009 2:20 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.cedricvloemans.be
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:19 pm

Pleimion wrote:
Free Belgium wrote:
Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Herinner u de klacht tegen de nazi's met de ijzerwake. Daar zijn zelfs tv-beelden van gemaakt, en toch haalde ze niets uit.

Uitlokking, kent u dat?

Dus een Belgische vlag opsteken staat gelijk aan een aframmeling krijgen, Straffeloos geweld, want uitgelokt Shocked

Van kop tot teen beschilderd in de Belgische driekleur een toegangsticket kopen, de weide betreden en op het podium springen, en dan achteraf de toevallige voorbijganger uithangen? Dat is niet alleen dom, maar ook belachelijk. En dat heet uitlokking, ja. Vergelijk het met een Clubsupporter die plaatsneemt in het Anderlechtvak. Als hij daar rammel krijgt, moet hij ook niet komen janken.

Dan kan je nog steeds proberen die persoon op een geweldloze manier te laten vertrekken of te verwijderen (security?).

maar als uw ideologische medestanders het niveau hebben van de gemiddelde voetbalhooligan (waarnaar u niet toevallig verwijst) krijg je meppen...

En dan maar roepen en tieren over de 'kaakslagen' van het verleden. Een onrecht van 100 jaar gelden is geen reden om nu kaakslagen te gaan uitdelen aan ideologische tegenstanders
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:21 pm

Cedric Vloemans wrote:
perikles wrote:
Gek de artiesten waren ongeveer dezelfde als Belgavox ...

Tja, voor sommige zaken leg je meer passie in je werk Smile
Geef toe, uiteindelijk is elf juli maar een achterlijk dagje waarvan niemand weet waarvoor het staat. Het is tevens inhoudsloos.

Trouwens, veel volk was er niet hé, voor een weekenddag, je ziet hoe uw antisociaal ideeengoedje aanslaat bij de mensen.

Waarom bent ù er dan naartoe geweest? En is dit nu wat u bedoelt met "respect tonen voor de Vlamingen"? Het ene moment komt u meevieren met uw driekleur, het andere moment is het maar een achterlijk dagje.
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:26 pm

Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
perikles wrote:
Gek de artiesten waren ongeveer dezelfde als Belgavox ...

Tja, voor sommige zaken leg je meer passie in je werk Smile
Geef toe, uiteindelijk is elf juli maar een achterlijk dagje waarvan niemand weet waarvoor het staat. Het is tevens inhoudsloos.

Trouwens, veel volk was er niet hé, voor een weekenddag, je ziet hoe uw antisociaal ideeengoedje aanslaat bij de mensen.

Waarom bent ù er dan naartoe geweest? En is dit nu wat u bedoelt met "respect tonen voor de Vlamingen"? Het ene moment komt u meevieren met uw driekleur, het andere moment is het maar een achterlijk dagje.

Misschien is 21 juli ook maar een achterlijk dagje? Ik zie niet veel verschil, den 21 is misschien nog een beetje militaristischer, en den 11 kon je toch een aantal gratise concerten meepikken. Ik denk trouwens dat Albert het jammer vindt dat onze nationale feestdag niet op 21 juni valt, kan hij sneller op verlof?
Back to top Go down
perikles




Number of posts : 1771
Location : Antwerpen
Registration date : 2009-02-11

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:28 pm

[quote="Cedric Vloemans"]
Pleimion wrote:
Cedric Vloemans wrote:
Ik ben zeker goedgehumeurd. Uw soort heeft zich laten kennen van haar beste zijde: deze van aggresieve leeghoofden. Point made.

Dat was dus gewoon uw bedoeling: een beetje met de driekleur komen zwaaien in de hoop dat iemand 'm afpakt. Provocatie, geen twijfel mogelijk.

Quote :
Los daarvan, als er enkele mensen op u afkomen, begin jij dan direct mentaal te noteren hoe ze eruit zien? Misschien best beginnen doen trouwens.

Natuurlijk, ik neem aan dat een vlag afpakken van iemand die hem vasthoudt wel minstens een paar seconden duurt. Of hadden ze bivakmutsen op?

Quote :
In elkaar geslagen? ik zei: "Toen ik dit euvel oploste, werd ik aangevallen door het Taal Aktie Komitee, de stok werd na een klein gevechtje uit mijn handen gerukt en op mijn rug kapot geslagen. De vlag verscheurd..."

Oké dan, ze hebben u een beetje pijn gedaan. Zo beter? Ga maar naar de verpleegster om een plakkertje.

Quote :
Jij kan goed overdrijven, maar ja, dat is dogmatisch bij separatisten hé: "eeuwen onderdrukt, als stieren door de loopgraven gejaagd, collaboratie was niet fout,..."

Quote :
Overdrijven? Jij zit hier moord en brand te schreeuwen over een gescheurd vlagje, niet ik.

Ik zei gewoon dat het jammer was dat dit gebeurde, en dat er geen BUB stond om de driekleur te verdedigen, de polemiek is niet door mij gestart.

Neen, ze droegen geen bivakmutsen, dat is enkel als ze marokanen in elkaar rammelen op de meir, maar ik probeerde mijn vlag te behouden, die ik persoonlijk gekocht had (waar blijft die wet op zelfverdediging bij ontvreemding van goederen toch...), dus ik had geen tijd om even een tekening op te maken van die jongens. Ze wilden trouwens precies niet poseren ook niet. En veel of weinig pijn, het is het principe dat ik aanklaag. Maar ik heb inderdaad al begrepen dat uw volkje geweld goedkeurt tegen andersdenkenden.

U schrijft dat TAK leden marokanen in elkaar rammelen op de Meir, mag ik u beleefd het nummer van het PV vragen dat opgesteld is? Hebben ze je in dat college op diezelfde Meir niet geleerd dat liegen slecht is?
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:28 pm

Cedric Vloemans wrote:
Neen, ze droegen geen bivakmutsen, dat is enkel als ze marokanen in elkaar rammelen op de meir, maar ik probeerde mijn vlag te behouden, die ik persoonlijk gekocht had (waar blijft die wet op zelfverdediging bij ontvreemding van goederen toch...), dus ik had geen tijd om even een tekening op te maken van die jongens. Ze wilden trouwens precies niet poseren ook niet. En veel of weinig pijn, het is het principe dat ik aanklaag. Maar ik heb inderdaad al begrepen dat uw volkje geweld goedkeurt tegen andersdenkenden.

Dus jij wilt ons doen geloven dat je wel gezien had dat ze TAK-badges droegen, maar dat je je voor de rest niets, maar dan ook niets, van hun uiterlijk herinnert? Vreemd, zeer vreemd. Of was het zo'n enorme vlag dat je niets meer kon zien? Opmerkelijk ook dat je opeens over zelfverdediging begint. Waar is dat goed voor? Hebben die TAK'ers klacht ingediend tegen u misschien?
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:35 pm

Cedric Vloemans wrote:
Dus u keurt geweld in zulke situaties goed?

Nee, ik zeg alleen dat een klacht wegens slagen en verwondingen in zo'n gevallen weinig zal uithalen. Want de politie heeft de vervelende gewoonte om alle partijen hun verhaal te laten doen, en dan vrees ik dat ze achteraf iets zullen zeggen in de aard van: "u had beter moeten weten dan met de Belgische driekleur naar de IJzerwake te komen".
Back to top Go down
kyrios

kyrios


Number of posts : 309
Location : aarde
Registration date : 2008-12-13

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 2:47 pm

Enfin Cedric, wat die types zoals pleimion bedoelen is dat als er geen PV is opgemaakt een voorval nooit voorgevallen is.

Stap gewoon naar de politie en doe je verhaal, zelf heb ik het ook gedaan toen er bij mij diefstal met braak werd gepleegd in mijn wagen. Ik wist op voorhand dat dit niets ging uitmaken maar ik wilde toch dat er ergens een officieel verslag van werd opgemaakt. Al is het enkel maar omdat men je niet zou uitmaken voor leugenaar. Trouwens het is zeer goed mogelijk dat er wel beelden van zijn, gezien alle camera's in en rond de grote markt van Brussel.
Back to top Go down
Pleimion

Pleimion


Number of posts : 290
Age : 40
Location : De Westhoek
Registration date : 2009-07-02

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 4:17 pm

kyrios wrote:
[font=Verdana][color=darkblue][size=12]Enfin Cedric, wat die types zoals pleimion bedoelen is dat als er geen PV is opgemaakt een voorval nooit voorgevallen is.

Wat ik bedoel, is dat het niet netjes is om mensen van allerlei zaken te beschuldigen, zonder die beweringen te staven. In tegenstelling tot de inbraak in jouw auto, kyrios, biedt dit incident Cedric immers de gedroomde gelegenheid om van leer te trekken tegen die vreselijke Vlaams-nationalisten. Hij vindt het dan ook helemaal niet erg dat hem dit overkomen is, integendeel: het stemt hem vrolijk dat zijn provocerende stunt geslaagd is. Zeg nu zelf, mocht ik hier opeens zitten beweren dat ik vandaag ben afgetroefd door een bende razende belgicisten, zouden jullie mij dan op mijn woord geloven?
Back to top Go down
Belgica
Admin
Belgica


Number of posts : 5604
Location : BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Registration date : 2008-11-19

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 4:21 pm

Een "net" particratisch en flamingantisch artikeltje in DS:

Brussel viert Vlaamse feestdag

zaterdag 11 juli 2009Bron: belga Auteur: sdg Zevenduizend muziekliefhebbers hebben zaterdagavond op de Brusselse Grote Markt de AB-Supersterrenshow gevolgd. Die sloot de Gulden Ontsporing af, het evenement naar aanleiding van het feest van de Vlaamse Gemeenschap. Een hele reeks Vlaamse artiesten brachten veelal eigen nummers, in een nieuw arrangement maar er werd ook hulde gebracht aan de overleden Wannes Van De Velde en Yasmine.

'Alles verliep in een opperbeste sfeer', zegt Kevin McMullan van de AB, dat de show organiseerde. 'Het publiek stond mee te zingen en te dansen en er zijn, voor zover wij weten, helemaal geen incidenten geweest. In de loop van de avond is het gestopt met regenen en is het opgeklaard zodat iedereen nog droog is gebleven. Het was een groot succes. Lady Lynn was een klapper, net als Leki en Paul Michiels die samen 'Papa was a rolling stone' hebben gebracht. De grootste kippenvelmomenten waren echter toen Yevgueni 'Als zij lacht' zong voor Yasmine en op het einde, toen alle artiesten samen 'Ik wil deze nacht in de straten verdwalen' zongen, van Wannes Van De Velde.'

In de loop van de namiddag had de AB op het Sint-Katelijneplein ook ’Het Groot Geweld’ georganiseerd. Twintig groepen of zangers mochten daar één nummer brengen en de winnaar kreeg een opname in de studio van de AB cadeau. De gelukkige was Steven H., een West-Vlaamse rapper met het nummer 'Geef me nog een kans.' Het nummer zal ook te horen zijn op radiozender fmbrussel.


Geen woordje van kritiek kon eraf. De schone schijn werd hoog gehouden in het belang van de Vlaams-nationale utopie, die niemand interesseert. Bravo voor de flamingantische apparatchiks van De Standaard ! Leve de nationalistische particratie (allez, voor zolang het nog duurt). Wink
Back to top Go down
Free Belgium




Number of posts : 279
Location : Onze mooie kust
Registration date : 2009-06-29

Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 EmptySun Jul 12, 2009 4:32 pm

Pleimion wrote:
kyrios wrote:
[font=Verdana][color=darkblue][size=12]Enfin Cedric, wat die types zoals pleimion bedoelen is dat als er geen PV is opgemaakt een voorval nooit voorgevallen is.

Wat ik bedoel, is dat het niet netjes is om mensen van allerlei zaken te beschuldigen, zonder die beweringen te staven. In tegenstelling tot de inbraak in jouw auto, kyrios, biedt dit incident Cedric immers de gedroomde gelegenheid om van leer te trekken tegen die vreselijke Vlaams-nationalisten. Hij vindt het dan ook helemaal niet erg dat hem dit overkomen is, integendeel: het stemt hem vrolijk dat zijn provocerende stunt geslaagd is. Zeg nu zelf, mocht ik hier opeens zitten beweren dat ik vandaag ben afgetroefd door een bende razende belgicisten, zouden jullie mij dan op mijn woord geloven?

Ik zou u op zijn minst het voordeel van de twijfel geven, maar als u zou weigeren een PV te laten opmaken, zou ik inderdaad bedenkingen maken bij het waarheidsgehalte...
Back to top Go down
Sponsored content





Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty
PostSubject: Re: Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !   Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe ! - Page 3 Empty

Back to top Go down
 
Concert 11 juli op Grote Markt: een catastrofe !
Back to top 
Page 3 of 5Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» DS: Politiek is geen vrije markt
» Grote kuis?
» Catastrofe taalfederalisme is levensgevaarlijk
» Grote hervorming justitie
» 11 juli 2010

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Belgische Unie - Union Belge :: BUB :: Belgique / België / Belgium / Belgien-
Jump to: