| Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! | |
|
|
|
Author | Message |
---|
Rechtsuit
Number of posts : 102 Location : Antwerpen Registration date : 2009-11-21
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! Fri Dec 04, 2009 7:41 pm | |
| - Renaat wrote:
- Rechtsuit wrote:
- Renaat wrote:
- Die Rechtsuit argumenteert opvallend gelijkaardig als "Bruno". Er heeft zich blijkbaar een typisch BUB-jargon, een opvallende BUB-stijl en een BUB-dialectiek ontwikkeld. Daarin worden de tegenstanders als "Untermenschen" behandeld.
Het doet denken aan wat Victor Klemperer in zijn boek "LTI" (= Lingua tertii imperii) over het taalgebruik van de nazi's heeft beschreven. Vlaams-nationalen zijn uitschot en dienen als dusdanig behandeld te worden. In België is voor hen geen plaats meer, hun kansen op burgerschap hebben ze verkeken. Ze zullen gedwongen worden HETZIJ aan te PASSEN hetzij OP TE ROTTEN. Gelukkig is er de sociale zekerheid die in deze rechtsstaat garandeert dat ook patiënten met uw aandoening desgevraagd - dus niet tegen hun verlangen of hun wil in - opgenomen en behandeld kunnen worden in een- of tweetalige instellingen. Mag ik u adviseren een arts in wie u zelf vertrouwen hebt te raadplegen? (Ofschoon ik er mij van bewust ben, dat in een situatie waarin de BUB aan de macht zou zijn , ik van uwentwege niet op dezelfde égards aanspraak zou kunnen maken, meen ik als democratische Vlaams-Belgische patriot u deze raad te moeten geven.In de samenleving die ik voorsta, is er immers ook voorzien in een "zachte sector" ). In ware Sovjet-stijl wilt dat Vlaams-nationaal uitschot politieke tegenstanders naar de psychiatrie verwijzen. Crapuleuze smeerlap. | |
|
| |
Renaat
Number of posts : 832 Location : Brugge Registration date : 2009-08-25
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! Fri Dec 04, 2009 8:13 pm | |
| - Rechtsuit wrote:
- Renaat wrote:
- Die Rechtsuit argumenteert opvallend gelijkaardig als "Bruno". Er heeft zich blijkbaar een typisch BUB-jargon, een opvallende BUB-stijl en een BUB-dialectiek ontwikkeld. Daarin worden de tegenstanders als "Untermenschen" behandeld.
Het doet denken aan wat Victor Klemperer in zijn boek "LTI" (= Lingua tertii imperii) over het taalgebruik van de nazi's heeft beschreven. Vlaams-nationalen zijn uitschot en dienen als dusdanig behandeld te worden. In België is voor hen geen plaats meer, hun kansen op burgerschap hebben ze verkeken. Ze zullen gedwongen worden HETZIJ aan te PASSEN hetzij OP TE ROTTEN. Ik dacht dat "Aanpassen of opkrassen" een slogan van het VB was. les extrêmes se touchent. | |
|
| |
Rechtsuit
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! Fri Dec 04, 2009 8:45 pm | |
| - Renaat wrote:
- Rechtsuit wrote:
- Renaat wrote:
Het doet denken aan wat Victor Klemperer in zijn boek "LTI" (= Lingua tertii imperii) over het taalgebruik van de nazi's heeft beschreven. Vlaams-nationalen zijn uitschot en dienen als dusdanig behandeld te worden. In België is voor hen geen plaats meer, hun kansen op burgerschap hebben ze verkeken. Ze zullen gedwongen worden HETZIJ aan te PASSEN hetzij OP TE ROTTEN. Ik dacht dat "Aanpassen of opkrassen" een slogan van het VB was. les extrêmes se touchent. Wat jij denkt maakt me geen moer uit, temeer daar je zelfs je eigen zever niet kan aantonen, onnozelaar. | |
|
| |
Renaat
Number of posts : 832 Location : Brugge Registration date : 2009-08-25
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! Fri Dec 04, 2009 8:56 pm | |
| - Rechtsuit wrote:
- Renaat wrote:
- Rechtsuit wrote:
- Renaat wrote:
Het doet denken aan wat Victor Klemperer in zijn boek "LTI" (= Lingua tertii imperii) over het taalgebruik van de nazi's heeft beschreven. Vlaams-nationalen zijn uitschot en dienen als dusdanig behandeld te worden. In België is voor hen geen plaats meer, hun kansen op burgerschap hebben ze verkeken. Ze zullen gedwongen worden HETZIJ aan te PASSEN hetzij OP TE ROTTEN. Gelukkig is er de sociale zekerheid die in deze rechtsstaat garandeert dat ook patiënten met uw aandoening desgevraagd - dus niet tegen hun verlangen of hun wil in - opgenomen en behandeld kunnen worden in een- of tweetalige instellingen. Mag ik u adviseren een arts in wie u zelf vertrouwen hebt te raadplegen? (Ofschoon ik er mij van bewust ben, dat in een situatie waarin de BUB aan de macht zou zijn , ik van uwentwege niet op dezelfde égards aanspraak zou kunnen maken, meen ik als democratische Vlaams-Belgische patriot u deze raad te moeten geven.In de samenleving die ik voorsta, is er immers ook voorzien in een "zachte sector" ). In ware Sovjet-stijl wilt dat Vlaams-nationaal uitschot politieke tegenstanders naar de psychiatrie verwijzen. Crapuleuze smeerlap. Sovjet-stijl, ach neen. Ik ben op het idee gekomen toen ik terugdacht aan een boek dat ik onlangs op een rommelmarkt zag lggen. Er stond een mannetje met een snor op de voorpagina, maar diens naam was weggestreept. Het titelblad was ook gedeeltelijk gescheurd zodat ik alleen nog het woord "Kampf" kon lezen. De verkoper zei dat de auteur een gevaarlijke gek was geweest. De zinnen die u hier schrijft en de termen die u gebruikt lijken heel erg op wat ik toen in dat boek heb gelezen. Vandar mijn welgemeende goede raad. Bij u is er misschien nog iets aan te doen. | |
|
| |
Rechtsuit
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! Fri Dec 04, 2009 9:07 pm | |
| Zeg, stuk stront, i.p.v. hier uw pedante voorstellingen te blijven geven, zou je beter oprotten en het Belgisch volk met rust laten. Alle flaminganten zijn dolfkes! Dus u moet u nu niet achter uw grooooote held verschuilen, imbeciel. Uw soort hoort hier niet thuis, nergens in België trouwens. We moeten het voor u en uw hele smeerlappenbende die België kapot wilt maken om het te vervangen door een snertrepubliekske Flandern makkelijk maken: zonder dralen over de grens zetten. Dan zullen we hier weer zuivere lucht kunnen inademen, verlost van de stinkende gifdampen van uw addergebroed. En neemt uw ganse familie, zaad der kollaborateurs, maar mede! | |
|
| |
Rechtsuit
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! Sat Dec 05, 2009 2:10 am | |
| | |
|
| |
tiboo
Number of posts : 1160 Age : 38 Location : westmalle Registration date : 2008-11-21
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! Mon Dec 07, 2009 8:19 pm | |
| Gilles de la Tourette | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! | |
| |
|
| |
| Nutteloze (?) regionale overheden scoren goed! | |
|